expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 1 września 2014

Sesja w stylu Retro



Ostatnio rozmyślałam nad sesją w stylu Retro..
Długo zastanawiałam się w co mogłabym się ubrać na taką właśnie sesje, wybierając ciuszki które są już w szafie, aby nie wydawać dodatkowo kasy ;) 
Po długim namyślę wybrałam czarną sukienkę za kolano- własność mojej mamy, naszyjnik z perełek, opaskę z kwiatów oraz czarne szpilki.
Na zdjęciach wyszłam poważnie, ale tak też miało być;)
A wam jak się podobam bez uśmiechu??













A na koniec duży uśmiech specjalnie dla Was :*






9 komentarzy :

  1. Świetna sesja!Cudownie wygladasz!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. córciu jesteś piękna............

    OdpowiedzUsuń
  3. Very sweet my darling, like your style. You look so graceful!! Love the pearls in your décolleté ;-) and your big smile. But why didn't you wear stockings for me?? ;-) kisses vera

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz nieziemsko. Piękna kobieta z Ciebie.
    www.kwiatekzesnu89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroda idealnie pasuje do retro sesji... ja czekma jeszcze na klima pin up :)

    OdpowiedzUsuń