expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 4 grudnia 2016

Sexy muszkieterki za kolano Chantal Marie




Witajcie Kochani!!!!
Dzisiaj przychodzę do Was w cudownych butach!!!
Zawsze marzyłam o muszkieterach za kolano, jednak będąc osobą plus size nie jest łatwo takie znaleźć ;/

Zazwyczaj po prostu nie mogłam zapiąć się w łydce nie wspominając już o udach...
Wszystko się zmieniło jak trafiłam na stronę Chantal Marie, która znajduje się pod linkiem  https://www.pegazimielski.pl/ gdzie znalazłam piękne buty, które są szyte specjalnie na wymiar przez co mam pewność, że będą pasowały.
Po rozmowie z producencką butów dowiedziałam się jak dokładnie wykonać pomiar stopy, łydki, uda- co mam dokładnie pomierzyć aby pasowały. Ja wybrałam model Muszkieter Strecz  Chantal Marie na grubym obcasie, który możecie zobaczyć klikając tu. Jak dostałam paczkę pierwszą rzeczą, która wpadła mi w oko i zachwyciła była podeszwa butów! Jest wykonana z wielką precyzją a na dodatek  jest czerwona i jest po prostu cudowna <3
Chodziłam dzisiaj w butach cały dzień i muszę stwierdzić, że są bardzo wygodne i nie mam żadnych odcisków ani obtarć a za to dostają dużego plusa.
Tak więc jak marzycie o muszkieterkach za kolano a nie możecie znaleźć ich w sklepach stacjonarny to już wiecie gdzie ich szukać :)
Buziaki dla Was :*


















 






10 komentarzy :

  1. Bardzo fajne kozaki! W zestawieniu z tą spódniczką w szkocką kratkę jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz fantastycznie, karat jak najbardziej Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz. Uwielbiam połączenie czerni i czerwieni :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł z czerwoną szkocką kratą - doskonały !! Wszystkie zdjęcia pięknie pokazują stylizację a buty i kapelusz dodają ekspresji. Brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buty- idealnie pasują do całej stylizacji- jak zawsze boska :*

    OdpowiedzUsuń