expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 27 lipca 2014

Kustom Konwent wybory miss Pin- Up

Mam nowości ;)
W sobotę byłam na imprezie Kustom Konwent we Wrocławiu, która odbyła się w Browarze Mieszczańskim impreza skierowana głównie do osób pasjonujących się motocyklami, jednak był tam też  konkurs na miss Pin-Up ;) w którym zdecydowałam się wziąć udział, niestety bez większego przygotowania bo zdecydowałam się bardzo późno ale myślę, że efekt końcowy nie był najgorszy ;)
Wyniki będą ogłoszone 31 ;)
Fotograf, który robił zdjęcia konkursowe jest prawdziwym znawcą w dziedzinie Pin-Up i wykonuje zdjęcia tylko w tej tematyce :) Jego portfolio jest bardzo bogate i barwne zapraszam do zobaczenia jego prac Kliknij tu 
Pan Mirek ma bardzo pozytywne nastawienie co do kobiet i uważa, że bez względu na rozmiar, każda kobieta jest piękna;) Nie ma zastrzeżeń co do kobiet w rozmiarze plus i z chęcią je fotografuje ;) 


Ps. podziękowania dla Radka, który dzielnie trzymał blendę ;)

Koszulka Pin-Up zakupiona u Pana Mirka ;)



















8 komentarzy :

  1. woow! jakie krągłości <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczyna brakować Mi słów do określenia twego wdzięku i urody :( a nie chce się powtarzać :P .
    Cudo nie kobieta :D , jesteś Piękną :) istotką . Bandamka świetnie komponuje się :) z włosami i stanikiem :P . Zawsze jak zaczynam się zastanawiać co jest Tw większym atutem: buzia, czy figura to nie mogę się zdecydować :P , włosy zostają poza konkurencją 3:) . Raz twierdzę, że buzia a innym razem, że ciało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pozytywnie odbierasz moją osobę.
      Bardzo miło jest czytać takie komentarze ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. swietna laska z ciebie jak tu isc dzisiaj spac pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz! Nie mogę się napatrzeć :) Świetna stylizacja i świetne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobaw się stylem retro - na pewno fajnie będzie współgrać. Figura, kolor włosów, piękna twarz - idealne pod pin upy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też o tym myślałam :) postaram się coś takiego zrobić :)

      Usuń