expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 18 grudnia 2016

Ślub w stylu Pin Up, Retro, Vintage




Witajcie Kochani!!!

Dzisiejszy post jest dla mnie bardzo ważny!!!
Ponieważ pokaże Wam moje osobiste zdjęcia, ze ślubu ;)
Wiem, że wielu z Was bardzo chciało zobaczyć jak wyglądałam w tym ważnym dla mnie dniu.

Na przygotowanie się do ślubu i zorganizowanie wszystkiego z mężem mieliśmy mało czasu, był to ślub cywilny ale daliśmy radę wszystko ogarnąć ;)
Największym problemem było znalezienie sukienki ponieważ w listopadzie w sklepach królują ciemne kolory, jednak nie poddałam się i znalazłam piękną sukienkę w stylu retro-pin up.
Sukienka z koła, rozkloszowana z tiulem, pokryta koronką.  W zestawie miała pasek w tym samym kolorze, jednak ja zdecydowałam się na wyraźny czerwony akcent i dokupiłam pasek w tym kolorze.
Do pary dobrałam czerwone szpilki i bukiet.
Największe podziękowania należą się mojej Mamie ponieważ to ona stworzyła moją piękną ślubną wiązankę oraz uczesała mnie w tym dniu w piękną retro fryzurę. Bez tych dwóch rzeczy na pewno nie wyglądała bym tak dobrze. Zdjęcia ślubne zrobiliśmy w dniu imprezy na Ostrowiu Tumskim we Wrocławiu. Było zimno i ciemno więc za dużo zdjęć nie udało nam się pstryknąć   ale te, które zrobiliśmy są wyjątkowe.
Wiecie, że lubię styl pin up więc w mojej ślubnej stylizacji nie mogło go zabraknąć.
Tak więc byłam plus size pin-upową Panną młodą jakkolwiek to nie brzmi ;)
Z najukochańszym u boku :*






















4 komentarze :

  1. przepiękna sesja ;) my planujemy bardziej słowiańską sesję ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak cudownie wyglądałaś! Ta biała sukienka wyglądała rewelacyjnie w połączeniu z czerwonymi szpilkami. Wreszcie coś nowego a nie wszystko na jedno kopyto!

    http://zycie-plus-size.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń