expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Targi Size Plus- relacja




Kochani, weekend 13-14.06.2015 spędziłam w Warszawie na Targach Size Plus.
Które odbyły się w Domu Braci Jabłowskich przy ulicy Barckiej 25.

Czy jestem zadowolona??
Oczywiście :D
Na targach było wielu wystawców z przepiękną odzieżą, bielizną i zdrowym jedzeniem.
W sklepie Bradonna w końcu dopasowałam sobie biustonosz, jak się okazało nie mam rozmiaru 80C, jak mi się wydawało przez ostatnie parę lat :P ale mój rozmiar to 75F. Biustonosz, który jest dobrze dopasowany, jest bardzo wygodny i jednocześnie pięknie prezentuje nasz biust:D Dobrze dobrany biustonosz jest droższy ale  warty swojej ceny.

Kolejnym stoiskiem, które skradło moje serce było Biust i Gust!
Przepiękne sukienki!!! Kolorowe, wygodne i pięknie dopasowane do sylwetki!!
Sukienki są dostępne  w rozmiarach 40-54 i uwierzcie mi, że jak je przymierzycie to się w nich zakochacie :D Pięknie podkreślają nasze atuty :D Ja w tych sukienkach czułam się bardzo kobieco!! I z pewnością w najbliższym czasie zdecyduję się na konkretny model i dołączę go do mojej garderoby :D To będzie trudne bo wszystkie modele są wspaniałe :)

Moją uwagę przyciągnęło stanowisko Bylola, na którym zobaczyłam cudowną tiulową spódnice!!!
Czarna tiulowa po prostu piękna!! Szkoda, że za duża :( Stanowisko miało w swojej ofercie piękną odzież jak i koszulki z fajnymi nadrukami :D


Troszkę o zdrowiu ;)
Chwilkę spędziłam przy stoisku Forever Living Products tutaj znajdziemy produkty pielęgnacyjne i odżywcze z zawartością aloesu. Nie od dziś wiadomo że aloes ma wiele właściwości leczniczych i prozdrowotnych.
Produkty te mają dużą zawartość aloesu w przeciwieństwie do tych dostępnych w drogeriach.
Na tym stoisku znajdziemy wszystko! Aloes do picia, w tabletkach, kremach, mydłach, mgiełkach itd..
Tak więc jeżeli szukacie czegoś z aloesem :D to już wiecie gdzie szukać ;)

Uwierzcie mi było tylu wspaniałych wystawców, że nie jestem w stanie wszystkich opisać!!!
Cieszę się że rynek size plus się rozwija!
Targi są tego dowodem!!!
Każda kobieta, która ma większy rozmiar na targach mogła znaleźć coś dla siebie. Piękne kreacje, których  niestety nie dostaniemy w zwykłych sklepach. Były one w pięknych modnych wzorach, kolorach i fasonach w których każda kobieta będzie czuła się piękna!!!

Atrakcją był pokaz mody!!!
Piękne modelki prezentowały równie piękne kreacje :)
Jest to przyjemność dla oczu oglądać pokaz kobiet w różnych rozmiarach :)
Oby więcej takich  <3 

Było dużo tematycznych  warsztatów.
Ja zapisałam się na warsztaty z burleski, które były bardzo fajne :)
Pozytywna energia, uśmiech na twarzy i kokieteryjne ruchy :)
To co lubię najbardziej :D





Mój nr1 <3 Biust i Gust

























Pokaz mody!!!
















Warsztaty burleski 






5 komentarzy :

  1. Uwielbiam takie targi!!!!! SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  2. te czarne buty na obcasie super!

    OdpowiedzUsuń
  3. A taka zwykla szara mysz moze wejsc na takie targi czy to tylko dla wlascicieli sklepow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może wejść,wszyscy są mile widziani :)
      Targi są organizowane z myślą o zwykłych ludziach :) dają im możliwość zapoznania się z ciekawą ofertą sklepów plus size :)

      Usuń