expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 3 lutego 2017

Moje krótkie podsumowanie- dużo zdjęć



Cześć Miśki :*

Dzisiaj przeglądałam swój blog i wpadłam na fajny pomysł aby zebrać wszystkie posty w jednym ;)

Dzisiaj wybrałam dla Was po jednym zdjęciu z każdej sesji, którą miałam i pod każdym z nich umieszczę link, który przeniesie Was do wszystkich zdjęć z  danego postu.
Szczerze jak przeglądałam wszystkie posty to nie spodziewałam się, że aż tyle sesji  miałam.
Uwielbiam wracać do tych chwil i obserwować zmiany jakie we mnie zaszły.

Blog zaczęłam prowadzić w 2014 roku i miałam wiele obaw co do tego czy się spodoba i jaki będzie odbiór. Po tych trzech latach nie żałuję niczego!!! Wręcz jestem szczęśliwa, że wtedy podjęłam taką decyzje. 

Moja rada dla Was jeśli zastanawiacie się czy zacząć jakiś nowy etap lecz nie jesteście pewni czy to wasza droga, to PRÓBUJCIE!!!! Lepiej żałować, że coś nie wyszło i mieć nowe doświadczenia niż całe życie zastanawiać się co by było gdyby...  































http://muchasizeplus.blogspot.com/2014/05/krakow.html


http://muchasizeplus.blogspot.com/2014/05/weekend.html













































































































































8 komentarzy :