expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 5 sierpnia 2014

Prosto i wygodnie ;)



Kochani w weekend nie dodałam żadnego postu ponieważ zabrakło mi inspiracji ;)
W tym tygodniu nadrobię zaległości ;)
Tymczasem zdjęcia z dzisiejszego dnia ;)
 Stylizacja zwykła i bardzo wygodna- czarne legginsy, niebiesko- fioletowa  koszula w kratę i sandały, dobrałam do tego turkusowe kolczyki w kształcie serduszek oraz zrobiłam  fryzurę a' la Pin Up ;)
Całość prezentowała się bardzo sympatycznie;) Zdjęcia średniej jakości ale mam nadzieje, że mi wybaczycie;)







11 komentarzy :

  1. 1 i 2 zdjęcia świetne ;) , a na 2 zdjęciu buzia wyszła ślicznie :) i koszula trochę pod kolor drewna :P .
    Kobietka w koszuli i z końskim ogonem :D , dla Mnie bomba 3:) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra uwaga, że koszula wyszła w kolorze drewna ;) Takie są efekty kiedy nie ma ze mną profesjonalnego fotografa ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Once again i would like to date you. Kisses from Berlin Vera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much.
      I can't comment on that ;)
      Kisses from Wrocław.

      Usuń
    2. Oh thanks thats comment enough :-) dont be shy just come in my dreams :-) i am happy looking forward to your next entrie. You are so sexy

      Usuń
  4. Chciałabym zaprosić Cię do odwiedzin i obserwacji bloga sklepu Bakokrawiectwo z elegancką i szykowną odzieżą xxl. Zapraszam! ;)
    www.duze-jest-piekne.blogspot.com
    www.bakokrawiectwo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zaproszenie z chęcią będę odwiedzała Państwa blog ;)

      Usuń