expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 17 czerwca 2014

Gdy na dworze jest plus 30 stopni


W upalne dni staram się ubierać lekko i przewiewnie.
Moją myślą przewodnią jest: " co by tu ubrać aby nie było tego za dużo", żeby słoneczko mogło mnie opalić jak najmocniej a przy okazji aby nie było mi za gorąco.
I tak zazwyczaj ogranicza się to do krótkich sukienek i spodenek ;)
Tymczasem zdjęcia ze spacerku jak na dworze było ponad 30 stopni, ubranie lekkie i wygodne.
Ps. nie przejmujcie się długością bluzki  jak opuszczę ręce w dół to już nie jest taka kusa ;)
Maszerując przez lasy i pola...









15 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie wygladasz.podoba mi się zwlaszcza kolor bluzki.ps.ja jednak na upalne lato wolę delikatny materiał haremek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzkę kupiłam właśnie ze względu na kolor ;) Mi osobiście bardzo podobają się haremkowe spodnie i kobiety które je noszą ;) jednak sama średnio się w nich czuję .. może muszę trafić na takie które będą mi pasowały ;)

      Usuń
  2. :-) skoro Ci w założeniach pasują to może powiedz czego szukasz-chętnie doradzę; chodzi Ci o tkaninę z jakich mają być uszyte;fason; detale.. Napisz czego oczekujesz od nich-chętnie doradzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło z Twojej strony, że chcesz mi doradzić jednak ja nie szukam danego wzoru ani tkaniny szukam takiej perełki co popatrzysz i wiesz, że chcesz to mieć ;)

      Usuń
  3. Wow!!!
    Boskoooooo :)))
    Super Stylizacja , a Ty w niej wyglądasz baardzo apetycznie i ślicznie:)
    pozdrawiam ciepło
    Loti:)
    http://lotisizeplus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!!
    Boskoooooo :)))
    Super Stylizacja , a Ty w niej wyglądasz baardzo apetycznie i ślicznie:)
    pozdrawiam ciepło
    Loti:)
    http://lotisizeplus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!!
    Boskoooooo :)))
    Super Stylizacja , a Ty w niej wyglądasz baardzo apetycznie i ślicznie:)
    pozdrawiam ciepło
    Loti:)
    http://lotisizeplus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, jesteś jedną z piękniejszych kobiet jakie widziałam. ;-) I nie gniewaj się, ale według mnie kto jak kto, ale Ty nie jesteś 'plus size'... może tylko według nierealnych wymogów modelingu, ale ja dużo bym dała za taki brzuch. ;-P Ćwiczysz coś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj miło mi słyszeć tyle miłych słów z Twojej strony :)
    Według standardów jestem + size i to wcale nie najmniejszą ;) ponieważ rozmiar ten zaczyna się od 38 a ja noszę 42 ;) Staram się ćwiczyć ;) zazwyczaj chodzę na Zumbę lub po prostu rozciągam się w domu i robię brzuszki ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie powariowali kobiety noszące rozmiary 38, 40,42 są mega seksowne size plus jak dla mnie to od 46w górę. Wybacz ale szukam jakiegoś bloga na temat size plus i jak znajduje to osoby prowadzące mają twój rozmiar przepraszam ale tutaj nie dowiem się jak dobrac ciuchy posiadając rozmiar 48

      Usuń
    2. Witaj :) Niestety w dzisiejszych czasach takie są standardy, że kobiety od rozmiaru 38-44 zaliczane są do plus size a większe do xxl. Przykre ale prawdziwe ;(
      Ciekawego bloga dla kobiet plus size i xxl prowadzi szafa size plus ;) http://szafasizeplus.blogspot.com/
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. ja również myślę że +size powinien być od 46, a nie od 38-44 kiedy kobieta wygląda jak prawdziwa kobieta, też mam rozmiar 42 :)

      Usuń
  8. ojej... zakochałem się...

    OdpowiedzUsuń