expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 22 kwietnia 2014

ŚWIĘTA ŚWIĘTA I PO ŚWIĘTACH :)

Nie wiem jak Wy ale ja jestem zdecydowanie przejedzona :P
Nowe postanowienie aby  się  zmobilizować i poćwiczyć!!! :D bo nie od dziś wiadomo, że w zdrowym ciele zdrowy duch :D

 W roli ciekawostek po świątecznych Rossmann ma nową promocje!
Minus 49% na wszystkie podkłady, pudry, róże i korektory,  można sobie kupić fajne jakościowo kosmetyki i dać za nie grosze ;) Promocja obowiązuje od dzisiaj do 27.04.14!!

Druga sprawa i zarazem prośba :)
Moje zdjęcie na krągłości.pl  bierze udział w konkursie kliknij TU
w tematyce jestem gotowa na lato, bardzo są mi  potrzebne  wasze głosy bowiem do wygrania jest śliczna sukienka w której chciałabym się Wam pokazać :) kliknij TU
Jeżeli Wy chcielibyście mnie w niej zobaczyć i podoba Wam sie moje zdjęcie konkursowe proszę o kliknięcie lubię to! nad tym zdjęciem ( kliknij Tu)

Za pomoc ślicznie dziękuje :)
















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz